Načini plaćanja

U web trgovini www.ornament.hr moguće je platiti na tri načina.

  • Putem virmana ili opće uplatnice
  • Pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda od dostavljača
  • Karticama: Diners, Visa, Maestro, MasterCard, Discover

1. Ako ste odabrali plaćanje virmanom ili općom uplatnicom na vašu e-mail adresu poslati ćemo potvrdu narudžbe. Ornament Team će Vas kontaktirati po potrebi.

Ukoliko ste odabrali plaćanje proizvoda putem opće uplatnice, kupac na uplatnici treba ispuniti sljedeće podatke:

Uplata na IBAN: GEMMA MG d.o.o.: HR6523600001101391326
Poziv na broj: (00) - broj narudžbe
Primatelj:
GEMMA MG d.o.o.
Fallerovo šetalište 22, 10 000 Zagreb
OIB: 14232587732

Potvrdu o plaćanju potrebno je poslati na email info@ornament.hr. Po zaprimljenoj uplati poslati ćemo Vam naručene proizvode. Naručeni proizvodi dostavljaju se kupcu u skladu sa uvjetima dostave.

2. Plaćanje pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda od dostavljača

Plaćanje pouzećem omogućuje Vam da narudžbu podmirite prilikom preuzimanja paketa sa proizvodima. Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini dostavljaču prilikom preuzimanja paketa sa proizvodima. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti preuzeti pošiljku u vrijeme dostave, dostavljač će Vas obavijestit na broj telefona koji ostavite prilikom narudžbe ili registracije, te će uslijediti dogovor oko promjene adrese dostave ili termina dostave. Ukoliko se dostava paketa proizvoda ne može izvršiti zbog nemogućnosti preuzimanja paketa proizvoda od dostavljača, dostavljač će ostaviti obavijest o dostavi paketa na adresi koja je upisana kao adresa dostave.

3. Plaćanje kreditnim karticama

Plaćanje karticama vrši se putem interneta preko servisa WS PAY. Kartice kojima možete izvršavati kupovinu su Diners, Visa, Maestro, MasterCard, Discover.

U slučaju plaćanja kreditnom karticom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.

U odnosu na plaćanje kreditnom karticom Prodavatelj ističe da je sustav kartične naplate integriran na stranicama. Nakon odabira plaćanja "Kartično plaćanje" otvorit će se polja za upis podataka o kartici. Podaci o kartici i vlasniku ne čuvaju se na serverima prodavatelja. Kupnja je obavljena nakon uspješne autorizacije kartice. Ako sustav odbije autorizirati kartično plaćanje, potrebno je odabrate neki od alternativnih načina plaćanja. O uzrocima odbijanja kartica Prodavatelj nema podatke, mogu biti tehničke ili poslovne prirode.

Ukoliko kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja sugerira se provjeriti: je li poruka u junk/spam folderu ili je mailbox pun.

U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda. Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom.